sobota, 28 listopada 2015

Agnieszka Maciąg i jej praktyka Kundalini Jogi na DVD

Agnieszka, zainspirowana praktyką Kundalini Jogi, dzieli się swoimi doświadczeniami.


Materiał wydany przy mojej konsultacji merytorycznej nagrania i publikacji :)


DVD zawiera: 
- poranne ćwiczenia rozciągające i rozgrzewające dla osób początkujących, 
- zestaw oddechów oczyszczających 
- przepisy ajurwedyjskie.


Słowami Agnieszki:
"Kochani, wielu z Was pyta mnie o moje ulubione ćwiczenia na dobry dzień. Pisałam już na blogu o jodze - dlaczego tak ją pokochałam i jak bardzo dzięki tej praktyce zmieniło się moje życie. Dzięki niej moja witalność jest niesamowita! Codziennie budzę się z radością i z zapałem wyskakuję z łóżka, by zacząć nowy, piękny dzień. Cudowna transformacja dokonała się we mnie i w moim życiu. Teraz pragnę nieść to dalej – pragnę podzielić się tym, co tak bardzo mi pomogło i co rozświetla moje życie z Wami :)

Ten zestaw ćwiczeń nagrałam specjalnie dla Was! Jeśli jesteście zestresowane, zabiegane i stale brakuje Wam czasu w pogoni życia pomoże Wam on odnaleźć to, czego ja też kiedyś szukałam; wewnętrzny spokój, radość życia, lepszą koncentrację, optymizm, motywację, poczucie wewnętrznej siły i stabilności oraz dobre połączenie ze sobą. Przy okazji Wasze ciała staną się zdrowsze, mocniejsze, bardziej elastyczne, a hormony zbalansują się. Przestaniecie również narzekać na wieczne problemy z kręgosłupem. Ćwiczenia te dostosowałam do osób początkujących oraz zaopatrzyłam w komentarz dla osób, które mają problemy z kręgosłupem.

Rozkwitaj i wzmacniaj się, by żyć lepiej niż kiedykolwiek wcześniej! "


Tu możesz kupić DVD w promocyjnym komplecie:

http://3ho.pl/index.php/pMenuId/21
A tutaj możecie przedpremierowo zakupić DVD:
http://bit.ly/1LhjHam


Ładna płyta na prezent świąteczny!

FB   https://www.facebook.com/agnieszkamaciag.blog/?fref=ts,
i blog Agnieszki Maciąg http://agnieszkamaciag.pl/

Iwona Ostoja Ostaszewska 
akademiakundalini@gmail.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz